טיפולים אסתטיים משולבים

טיפולים אסתטיים משולבים – אידאליים לחידוש ומיצוק העור, טיפול בכתמים ופיגמנטציה ולמראה רענן במרפאותיו של ד"ר אלכס אלטס, מומחה לרפואת עור.

תמיד ידענו שטובים השניים מן האחד, אולם, כשמדובר בטיפולים אסתטיים, זה אפילו טוב כפליים. עם החידושים הטכנולוגיים, לצד ההתקדמות המשמעותית בהבנת תהליך ההזדקנות, פותח הטיפול המשולב, אשר נותן מענה אידאלי לשני ההיבטים של הזדקנות הפנים: הרפיון ומרקם העור.

ד"ר אלכס אלטס, מומחה ברפואת עור העוסק באסתטיקה, מסביר כי, הזדקנות הפנים נובעת משני היבטים:

האחד – אובדן נפח הפנים, השני – מרקם עור.

טיפולי חידוש הפנים התמקדו עד לא מכבר רק בהיבט אובדן הנפח וצניחת הרקמות. אולם, על מנת לקבל תוצאה מיטבית ועור פנים קורן ורענן, נדרש טיפול מעמיק גם במרקם העור, להידוק ומיצוק והשלמת תהליך הצערת הפנים. כיום ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת חידוש מרקם העור באמצעות גלי רדיו / לייזר ועוד.

טיפולים אסתטיים משולבים הכוללים הזרקות חומצה היאלורונית לשחזור נפח הפנים, וטיפולי חידוש העור באמצעות מכשור אסתטי, מהווים כיום את השילוב המנצח לקבלת מראה צעיר, קורן ואסתטי ללא ניתוחים ולרוב ללא זמן החלמה.

הזרקות לשחזור נפח ומילוי

החומצה ההיאלורונית היא כיום החומר הפופולרי עבור טיפול באובדן נפח הפנים. הזרקת חומצה היאלורונית בסמיכויות שונות ובפרופיל בטיחותי גבוה, תאפשר השבת הנפח האבוד. החומצה ההיאלורונית נספגת תוך כשנה, אך הודות לסיבי הקולגן הנוצרים בעקבות הטיפול, האפקט שהיא מותירה בפנים נשמר בדרך כלל לזמן רב יותר. טיפולי ההזרקה מבוצעים במרפאה, קצרים וכמעט נטולי כאב. חומרי מילוי מתקדמים מכילים בתוכם חומר אלחוש ומוזרקים ע"י כלי מיוחד בשם "קנולה" המאפשרת למנוע גם שטפי דם. כך שהטיפול הופך ל- Lunch Procedure (פעולה של הפסקת צהריים).

הרמת עפעפיים

הידוק מרקם העור במכשור אסתטי

גלי רדיו בשילוב אנרגית האור – המשמשים בבסיס הטיפולים באמצעות מכשור אסתטי, מהווים את המילה האחרונה בחידוש פני העור באזורי גוף שונים. הטיפולים הללו אידאליים למיצוק וטיפול בקמטים וקמטוטים, כתמי שמש וגיל, צלקות אקנה, פסי מתיחה וכ"ד. הטיפולים אינם מחייבים זמן החלמה ממושך, ומצריכים מספר טיפולים לתוצאה מיטבית. בסיום הטיפולים העור ייראה מוצק יותר, בריא ורענן.

בבסיס הטיפול אפקט חימום בוררני של רקמת העור באזור הטיפול באמצעות תדרי הרדיו, והתמקדות של אנרגיית האור . השילוב ביניהם הוא יעיל ובטוח לשיפור כולל במראה העור, כולל במקומות שלא היו ניתנים לטיפול בעבר, כגון עפעפיים, צוואר, מחשוף החזה, ידיים.

איך מתכננים טיפול אסתטי

ישנן דרכים רבות להשיג את המטרה- מבחירת הבגד ותכשיט ועד רענון של המראה בעזרת הטיפולים האסתטיים. בכתבה זאת תמצאו מספר טיפים לתכנון נכון של הטיפולים לפני האירוע.

כמובן, לא נוכל לדון על כל מגוון הטיפולים, לכן ניגע בנפוצים ומבוקשים שביניהם.

בוטולינום טוקסין (בוטוקס, דיספורט). הטיפול מיועד קודם כל למניעה ו"מחיקה" של קמטי הבעה במצח, בין הגבות, בזויות עיניים. בתכנון הטיפול חשוב להביא בחשבון נתונים הבאים: השפעה של זריקה מגיעה לשיאה כשבועיים אחרי ההזרקה. בנקודה זאת הרופא המטפל יציע לך (קרוב לוודאי) ביקורת ובמידת הצורך גם הזרקה נוספת לצורך "ליטוש" התוצאות, אשר ייראו במלואן לעין גם אחרי שבועיים. בסה"כ השפעה של בוטולינום תימשך כ 3 חודשים.

התוויה נוספת לטיפול בוטולינום הנה הזעה, בעיקר בבתי שחי (שמנטרלת גם את הריח). משך ההשפעה ארוך יותר ומגיע ל- 6 חודשים ואף יותר. למי שנאלץ להתחשב בהזעה בבחירת הבגד לארוע הטיפול בבוטולינום יוריד את הדאגה הזאת ויאפשר להישאר "יבש" גם בזמן הריקוד הכי פרוע.

המסקנה: את טיפול בוטולינום מומלץ לבצע כ 2- ארבע שבועות לפני מועד האירוע.

חומרי מילוי. מיועדים למילוי קמטים, שיחזור נפחים בפנים, ידיים, עיצוב לחיים, שפתיים, אף, סנטר, קו הלסת. הרוב המוחלט של חומרי המילוי כיום מייצגים את משפחת חומצות היאלורוניות. את השפעת המילוי הייתי מחלק ל- 3 שלבים. שלב ראשון- תוצאה מיידית, אשר אותה רואים כבר במהלך הטיפול ובסיומו.

מה שכן, התוצאה הזאת אינה סופית מכוון שמושפעת מבצקת ואי-אחידות מסויימת של פיזור החומר. חשוב להביא בחשבון גם סבירות של שטפי דם.

שלב שני של תוצאה רואים אחרי כשבועיים. בשלב זה כבר אין בצקת ושטפי דם נספגים ונעלמים, חומר מילוי "מתיישב" יפה בתוך הרקמה, פיזורו אחיד והנפח בד"כ פוחת לעומת מה שהיה מייד לאחר הטיפול. זאת לא סיבה לדאגה, מכוון שגם השלב הזה אינו סופי.

שלב השלישי מתאפיין בייצור מוגבר של סיבי קולגן- אותם סיבים שאחראים על מיצוק העור וגמישותו. מלאכת הייצור משלימה את עצמה תוך 6-8 שבועות ממועד הטיפול. לכן התוצאה הסופית של פעולת המילוי נראית לעין כחודשיים לאחר הפעולה ונמשכת בד"כ סביב שנה ואף יותר.

המסכנה: טיפול בחומרי מילוי מומלץ לבצע בתווך של 2-8 שבועות לפני מועד הארוע.

קילופי עור (פילינגים). מיועדים לרענון העור, הבהרתו, מיצוקו. כאשר מדובר בפילינג לפני הארוע, באים בחשבון שני הסוגים לפי עומק הקילוף: שטחי ובינוני. פילינג בינוני יעיל יותר, אך גם עמוק יותר בין השניים. הוא גורם בין היתר לקילוף גס של העור, ומסתיים בד"כ תוך שבוע- עשרה ימים.

פילינג שטחי לרוב לא גורם לקילוף משמעותי של העור, לכן לא דורש זמן החלמה. עם זאת, השפעתו קצרה יותר ומתבטאית בעור שנראה רענן וזוהר יותר. לצורך הגברת השפעתו ותוצאה מרשימה יותר, מומלץ לשלבו עם טיפול מזותרפיה, מה שנקרא "מזופיל"

המסכנה: פילינג בינוני כדאי לבצע 3-4 שבועות לפני הארוע. פילינג שטחי או מזופיל- סמוך למועד הארוע, עד כדי יום-יומיים לפני המועד.

מזותרפיה מיעודת לבלימת תהליך הזדקנות הוער, שיקומו ובנייתו מחדש לאורך זמן. תודות להזרקה שטחית של חומצה היאלורונית בצפיפות גבוהה, העור נהיה לך, בהיר וזוהר יותר – הדבר הנחוץ לרגל האירוע, לא? ההשפעה הנה מיידית וגוברת עם המשך סדרת הטיפולים. בטכניקה הנכונה, הטיפול לא כרוך בשטפי דם או תופעות אחרות, לכן מתאים לביצוע סמוך למועד הארוע הן כפעולה בפני עצמה, הן בשילוב עם פילינג שטחי, כמו צויין קודם.

המסקנה: מזותרפיה מתאימה גם כהכנת העור ממושכת (כ- 6 ח' לפני הארוע) וגם כטיפול שנותן לעור זוהר, ברק, לחות לצורך ארוע בלבד ואז מבוצע סמוך למועד (יום-יומיים לפני)

ולסיום: כל הטיפולים שצוינו בכתבה מבוססים על החומרים שבאים מן הטבע ובמטרה להדגיש או לשחזר את היופי הטבעי. אבל אין טבעי יותר משינה טובה לפני הארוע ומצב רוח טוב במהלכו J

ד״ר אלכס אלטס

ד״ר אלכס אלטס הינו רופא עור בכיר וידוע בארץ ובעולם.

במהלך עבודתו נחשף לנושאי האסתטיקה של העור והחל להשתלם בתחום.

קביעת פגישת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ/זימון תור במייל השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תורים למרפאה האסתטית

כתובת:

דב ברכאן 16, עפולה

טלפון:

050-2142636

רפואת עור

למבוטחי קופה״ח כללית
2700*
למבוטחי קופה״ח מכבי
3555*
דילוג לתוכן