עיצוב ורענון שפתיים

עיבוי והגדלת שפתיים? OUT! עיצוב השפתיים–IN!

שאלות ותשובות

למי מיועד הטיפול?

לכל מי שרוצה לשפר את מראה השפתיים: הן את צורתן והן את הנפח

כיצד מתבצע הטיפול?

  • הטיפול מתבצע על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית
  • במהלך הטיפול מדגישים את קו של השפתיים, יוצרים את הנפח המבוקש
  • משך הטיפול כ- 20 דקות

האם זה כואב?

  • הטיפול מתבצע תחת אלחוש מקומי, לכן הדקירות אינן מורגשות
  • כמו כן רוב חומרי המילוי מכילים את חומר אלחוש בתוכם

מתי רואים תוצאות?

התוצאות הנן מידיות, אך משתנות עם הזמן – מיד אחרי הטיפול שפתיים נפוחות יותר. הנפיחות תרד תוך מספר שעות עד ימים – כשבועיים ממועד הטיפול מומלץ לערוך ביקורת ובמידת הצורך תוספות/ שינויים

כמה זמן זה מחזיק?

  • חומצה היאלורונית הנו חומר נספג. השפתיים הנו איבר מאד תנועתי. אלה שתי הסיבות להתמוססות יחסית מהירה של חומר מילוי בשפתיים. משך ההשפעה הממוצע הנו 46 חודשים.
  • משך ההשפעה מתקצר עוד יותר במעשנים/ות
  • אחרי מספר טיפולים חוזרים ניתן לצפות לאפקט מצטבר והשפעה ממושכת יותר.

האם צפויות תופעות לוואי?

  • שפתיים עשירות מאד בכלי דם, לכן קיימת סבירות גבוהה של שטפי דם, אשר חולפים תוך מספר ימים אחרי הטיפול
  • נפיחות, שגם היא חולפת עצמונית תוך שעות עד ימים.
  • חוסר סימטריה. מיד אחרי הטיפול יכולה להיות כתוצאה מבצקת, שטפי דם והשפעה של חומר אלחוש
  • אם האי-סימטריות נשמרת גם שבועיים לאחר הטיפול- ניתנת לתיקון
  • גבשושיות – תופעה רגילה בשבועיים הראשונים אחרי הטיפול. חולפת לבד או עם טיפול. חומצה היאלורונית הנו חומר טבעי וגמיש שמאפשר שינויים בתוצאות בכל עת.

ההבדלים הקטנים שעושים את זה מושלם!

עוד בימי קליאופטרה שצבעה שפתיה בעזרת 70,000 חיפושיות, שפתיים של אישה בפרופורציות הנכונות, היו ועודם- סמל מיניותה של האישה, ובעלי תפקיד מפתח במודל היופי שלה. יחד עם השנים והטכנולוגיה, שפתון או עיפרון שפתיים להדגשה- הפכו לא מועילים לנגד אותם חידושים בתחום. סקר ישראלי בנושא השפתיים היפות ביותר, שנערך לאחרונה בישראל על ידי סטילאז', מצא כי מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית בשילוב אנטי אוקסידנט מניטול, מצא כי: במקום הראשון בבחירת השפתיים המושלמות – נבחרו השחקנית מישל פייפר והדוגמנית בר רפאלי – עם 30% ! רק אחריהן בהפרש קטן נבחרה אנג'לינה ג'ולי עם 25%! הבאה אחריהן במצעד השפתיים היפות ביותר על פי דעת קהל ישראלית – נבחרה גלית גוטמן הישראלית – עם 6.5%, ורק אחריה, ג'ניפר אניסטון השחקנית ההוליוודית, עם 2% בלבד.

אז איך נשיג את השפתיים המושלמות?

מהיום אמרו "עיצוב שפתיים" –המושג השולט כיום בעניין טיפולי שפתיים ומחליף את המושגים "עיבוי" או "מילוי " שהיו מקובלים בעבר. גישה זו דורשת מהמטפל להתאים את הנפח ואת צורת השפתיים מלבד לקריטריונים המקובלים של השפתיים היפות גם לפניה של המטופלת, כאשר נלקח בחשבון הגיל שלה. עוד חשוב להתייחס ליחס בין האיברים בפניה- למשל שפתיים מלאות וחושניות לרוב תהיינה מתאימות למטופלות בגילאי הפוריות ויכולות להוות מטרד לאישה מבוגרת יותר. כמו כן, שפתיים צעירות לרוב יהיו חופשיות מקמטוטים סביבן כאשר בגיל מבוגר יותר הקמטוטים האנכיים סביב השפתיים הם ממצא נפוץ מאוד ולכן טיפול בשפתיים מבוגרות הוא בגדר שיקום ושיפור ולאו דווקא עיבוי. מטרת הטיפול היא ריענון השפתיים ולא הצערתן. מידת מליאות השפתיים במטופלות צעירות צריכה להיות מותאמת כאמור לממדי הפנים שלה, יחס בין רוחב לאורך הפנים, ממדי האף, סנטר וצורת השיניים שלה. לכן חשוב מאוד לבחור את הפרופורציות הנכונות שיהלמו את מבנה הפנים בשלמותן. בעיה נפוצה שקשורה לעיצוב השפתיים, היא gummy smile ( מצב בו החניכיים העליונות נחשפות בזמן החיוך). במצב המנוחה של זה נראה כי נפח השפתיים תקין ואילו רק בזמן חיוך השפה העליונה "נעלמת". במקרים אלה למי שהתופעה מפריעה, מילוי השפה העליונה לפעמים לא מהווה פתרון ויש צורך בהזרקה של בוטיליניום טוקסין (Botox, Dysport ) אשר יגביל את תנופת החיוך וישאיר את השפה העליונה בזמן החיוך כשהיא מכסה את החניכיים. הטיפול הינו פשוט וקל, נטול תופעות לוואי וכמעט אינו מורגש מבחינת כאב.

המילוי האולטימטיבי:

מי שידוע כמילוי אולטימטיבי למילוי השפתיים הינו החומצה ההיאלורונית , שחלק מהיצרנים אף פיתחו חומצות היאלורוניות שהותאמו במיוחד למילוי שפתיים ( Stylage Speciallips, Teosyal Kiss וכד') . החומרים הללו בידיים המנוסות והמקצועיות עשויים לענות על כל הדרישות של צורה ונפח השפתיים ולהחזיק את התוצאה עד כדי שנה שלמה ולהבטיח מינימום תופעות לוואי או אי נוחות בטיפול. יש שיאמרו ששנה היא תקופה קצרה מדי ויחפשו את הפתרונות הקבועים כגון סיליקון ודומיו. ברצוני להדגיש שגם אם יושגו תוצאות מרשימות מאוד וגם אם לא יחולו תופעות לוואי חשוב לזכור שאנו משתנים וגם השפתיים הכי מושלמות בגילאי 25-30 כבר לא תיראנה כל כך מושלמות שלא לומר, פאתטיות, בגיל מתקדם יותר. לכן בחזרה לעובדה שאסתטיקה בשנים האחרונות היא אסתטיקה של המראה הטבעי, הרענן שטוב לגיל – ניתן לומר כי גם המראה של השפתיים והטיפול בהן צריכים להיות בהתאם לגיל המטופלת ולמצב כלל פניה.

לצפיה בגלריית תמונות לפני ואחרי לחצו כאן

ד״ר אלכס אלטס

ד״ר אלכס אלטס הינו רופא עור בכיר וידוע בארץ ובעולם.

במהלך עבודתו נחשף לנושאי האסתטיקה של העור והחל להשתלם בתחום.

קביעת פגישת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ/זימון תור במייל השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תורים למרפאה האסתטית

כתובת:

דב ברכאן 16, עפולה

טלפון:

050-2142636

רפואת עור

למבוטחי קופה״ח כללית
2700*
למבוטחי קופה״ח מכבי
3555*
דילוג לתוכן