מילוי קמטים והחזרת נפחים

מילוי קמטים והחזרת נפחים – כל מה שחשוב לדעת על הטיפולים

יצירת קמטים ואובדן נפחים מהווים אולי את המרכיב החשוב של תהליך ההתקדמות שלנו על פני ציר הזמן או במילים פשוטות את הזדקנותנו. קמטים דינמיים או ״קמטי הבעה״ מטופלים בד״כ בהזרקות של בוטולינום ( בוטוקס, דיספורט). עם הקמטים, קפלים ונפחים סיפור שונה. כאן מככבים חומרי מילוי.

כיצד ממלאים קמטים ומחזירים נפחים?

חומר מילוי מוזרק ישירות מתחת לקמט או באזור, בו חסר הנפח. ההזרקה מתבצעת ע״י מחט חדה או קנולה- צינורית דקיקה ללו חוד. חומרי מילוי יוצר נפח, אשר ממלא את הקמט או מעצב את הצורה.

מהן התוויות לטיפול?

שיפור במראה הקמטים בכל אזורי הפנים כגון בצדי האף, בין הגבות, סביב הפה, זווית עיניים – שחזור הנפחים ברקות, מרכז הפנים, לחיים, ידיים – עיצוב והצערת השפתיים, עצמות לחיים, אף, סנטר, קו לסת, תנוכי אוזניים

כמה זמן מילוי קמטים מחזיק מעמד?

רוב חומרי המילוי נספגים תוך 10-14 חודשים ( בשפתיים פחות- 4-8 ח׳) משך ההשפעה תלוי לא רק בתכונות החומרים וכמותם המוזרק, אלא גם בגורמים כגון חשיפה לשמש, עישון, מצב של סטרס, שינויים במשקל הגוף – חשוב גם להבין את האפקט המניעתי של הטיפול- כל הזרקה לא רק נותנת את תוצאה המידית, אלא גם תורמת לבלימת תהליך ההזדקנות ומניעת הידרדרות במצב

האם טיפול כרוך בסיכונים או תופעות לוואי?

במרפאותינו בשימוש חומרי מילוי איכותיים ומאושרים בלבד, לכן לא קיימות תופעות לוואי הקשורות לחומרים. – בין התופעות הקשורות לטיפול עצמו יש לציין אפשרות של שטפי דם, אשר חולפים עצמונית תוך מספר ימים, מידה מסוימת של כאב או אי-נוחות בזמן ההזרקה. מיד אחרי הטיפול ובמשך כשבועיים לאחריו ניתן לעתים למשש את החומר המוזרק. בעיצוב / הצערת השפתיים שכיחה בצקת, אשר חולפת תוך שעות עד ימים בודדים.

 

ד״ר אלכס אלטס

ד״ר אלכס אלטס הינו רופא עור בכיר וידוע בארץ ובעולם.

במהלך עבודתו נחשף לנושאי האסתטיקה של העור והחל להשתלם בתחום.

קביעת פגישת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ/זימון תור במייל השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תורים למרפאה האסתטית

כתובת:

דב ברכאן 16, עפולה

טלפון:

050-2142636

רפואת עור

למבוטחי קופה״ח כללית
2700*
למבוטחי קופה״ח מכבי
3555*
דילוג לתוכן